Online platform Indisch 3.0 legt logokeuze voor aan crowd

okt 25, 2012 1 reactie door

Wordt het “de druppel” of “de tokeh (cicak)“?

Den Haag, 25 oktober 2012

Vanaf vandaag kan ‘de crowd’ bepalen welk gezicht het online platform Indisch 3.0 krijgt. Tot en met 30 oktober a.s. staan op www.indo3.nl twee logo’s: ‘de druppel’ en ‘de tokeh’. Indisch 3.0 heeft beide logo’s genomineerd en nodigt belangstellenden uit om het definitieve logo te kiezen. Welke vinden zij het beste passen bij een eigentijdse online platform voor liefhebbers van de Indische cultuur? Op www.indo3.nl kan iedereen zijn stem uitbrengen.

Fans en websitebezoekers aan zet
Indisch 3.0 bestaat dankzij de community van Fans en websitebezoekers. Daarom zijn zij nu aan zet. Van 25 t/m 30 oktober a.s. kan iedereen stemmen op het logo waar zij zich het meeste door aangesproken voelen. Indisch 3.0 past na sluiting van de stemronde meteen de website en andere uitingen aan op dit nieuwe logo. Om te bevorderen dat mensen stemmen op het logo en niet op de ontwerpers, vermeldt het nu nog niet de namen van de twee ontwerpers.

Wordt het de cicak of de druppel? Stem op www.indo3.nl.

13 logo’s, twee nominaties
In september zijn bijna 30 ontwerpers uitgenodigd om deel te nemen aan de ontwerpwedstrijd. Tien ontwerpers, variërend van student tot ontwerpers bij bureaus, hebben de uitnodiging aangenomen en in totaal 13 ontwerpen ingediend. Van deze 13 zijn twee genomineerd als mogelijk nieuw logo.

Winnende ontwerp
De ontwerper van het winnende logo ontvangt 500 euro excl. btw prijzengeld en een waardecheque t.w.v. 1500 euro voor een exclusive partnership voor één jaar op Indisch3.nl. Een exclusive partner kan onder meer 1 x per maand gratis een week prominent op onze homepagina adverteren, krijgt een standaard logo-vermelding op social media van Indisch 3.0 en mag eigen content plaatsen (advertorials).

Over Indisch 3.0
Indisch 3.0 heeft momenteel ruim 1200 Facebook-fans op www.facebook.com/indisch3 en ontvangt op www.indisch3.nl maandelijks tussen de 7.000 en 9.000 unieke bezoekers; mensen met affiniteit voor de Indische cultuur van alle afkomsten en leeftijden. Vanaf 31 oktober a.s. werkt Indisch 3.0 met een nieuwe website en het nieuwe logo. Daarom is de stempagina op een andere locatie te vinden dan op eigen url www.indisch3.nl.

Jongeren
Indisch 3.0 is begonnen als weblog voor Indische jongeren van twee Indo’s van de derde generatie. Het “3.0” verwijst naar de derde generatie Indo’s die de redactie vormen van het magazine en naar het internet, dat tegenwoordig dé manier is waarop Indo’s elkaar weten te vinden. Indisch 3.0 is een BV in oprichting en ingeschreven in het KvK Haaglanden onder registratienummer 56168810.

Contact
Voor vragen over de ontwerpwedstrijd en over Indisch 3.0 neemt u contact op met Kirsten Vos, kirsten [at] indisch3.nl.

Nieuws van I3

About the author

The author didnt add any Information to his profile yet

One Response to “Online platform Indisch 3.0 legt logokeuze voor aan crowd”

  1. Subir says:

    we hebben niet met 1-6 maar met 1-8 vnrloreeen dat pakken we hun dan terug, als wuij dan weer tegen hun moeten spellenwij uit tegen hun thuis. Daar kunnen wij er op gaan vertrouwen op dat momment,dat zou gert en lia ook zeggen gr van stefan

Leave a Reply